Bez względu na to, czy Twój produkt jest objęty gwarancją, czy jej okres już upłynął, możesz liczyć na naszą pomoc. Poniżej znajdziesz wskazówki, dzięki którym szybko i łatwo wspólnie przejdziemy przez proces naprawy.
Obejrzyj uszkodzony produkt i sprawdź, czy są podstawy do reklamacji. Wady nieobjęte reklamacją to wady opisane w pkt. 9 Warunków Gwarancji Jeżeli:
- podstawy do reklamacji istnieją, przygotuj oryginalną, wypełnioną kartę gwarancyjną oraz kserokopię dowodu zakupu (paragon, fakturę lub inny dowód, jeśli ich nie posiadasz) i wybierz jedną z dwóch niżej opisanych ścieżek zgłoszenia reklamacji.
- nie ma podstaw do reklamacji (wada wynika ze zwykłego lub ponadprzeciętnego użytkowania, produkt jest po okresie gwarancji lub został kupiony jako produkt używany), możesz odpłatnie usunąć wadę w serwisie Baby Design Group. W tym celu postępuj dokładnie tak, jak w przypadku zgłoszenia reklamacji, nie musisz tylko załączać kserokopii dowodu zakupu i karty gwarancyjnej.
Wybierz wygodniejszą dla Ciebie metodę zgłoszenia reklamacji
Sklep
- Skontaktuj się ze sklepem, który sprzedał produkt.
- Wraz ze sprzedawcą, osobiście lub telefonicznie, sporządź protokół reklamacji lub notatkę dotyczącą naprawy pogwarancyjnej (w tym wypadku warunkiem wykonania naprawy jest zaakceptowanie przez Ciebie jej kosztów).
- Możesz dostarczyć produkt do sklepu lub poprosić sprzedawcę, by zamówił kuriera, który odbierze przesyłkę z Twojego domu. W ramach naprawy gwarancyjnej usługę kurierską opłaca Baby Design Group, w innym przypadku jej koszt ponosi klient. Pamiętaj, że produkt musi być zapakowany w kartonowe opakowanie – oryginalne lub zastępcze.
- Produkt (wraz z notatką/protokołem oraz kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną – jeśli jest to naprawa w ramach gwarancji) zostaje przesłany do nas. Nie zapomnij podać swoich danych kontaktowych – adresu do odesłania produktu i swojego numeru telefonu. Teraz mamy 14 dni na dokonanie naprawy, choć oczywiście postaramy się skrócić ten czas do minimum.
- Naprawiony produkt zostanie odesłany na wskazany przez Ciebie adres. W przypadku naprawy pogwarancyjnej zostaniesz poproszony o uregulowanie (uzgodnionych wcześniej z Tobą) kosztów naprawy i przesyłki przy odbiorze produktu.
Serwis
- Skontaktuj się z Działem Serwisu telefonicznie pod numerem 34 364 30 53 (od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 16:00) lub 721 530 247 (od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 15:00), bądź mailowo: serwis@babydesign.eu.
- Przedstaw sytuację związaną z wadą, a Pracownik Serwisu poinstruuje Cię, jak wykonać notatkę dotyczącą reklamacji bądź naprawy pogwarancyjnej (w tym wypadku warunkiem wykonania naprawy jest zaakceptowanie przez Ciebie jej kosztów).
- Pracownik Działu Serwisu uzgodni z Tobą sposób przesłania produktu. W ramach naprawy gwarancyjnej usługę kurierską opłaca Baby Design Group, w innym przypadku jej koszt ponosi klient. Pamiętaj, że produkt musi być zapakowany w kartonowe opakowanie – oryginalne lub zastępcze.
- Produkt (wraz z notatką/protokołem oraz kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną – jeśli jest to naprawa w ramach gwarancji) zostaje przesłany do nas. Nie zapomnij w podać swoich danych kontaktowych – adresu do odesłania produktu i swojego numeru telefonu. Teraz mamy 14 dni na dokonanie naprawy, choć oczywiście postaramy się skrócić ten czas do minimum.
- Naprawiony produkt zostanie po tym czasie odesłany na wskazany przez Ciebie adres. W przypadku naprawy pogwarancyjnej zostaniesz poproszony o uregulowanie kosztów naprawy i przesyłki przy odbiorze produktu.